torstai 10. tammikuuta 2013

Tunnustuksia :)

Millan tuossa heitti haasteella jossa pitää kertoa 8 eri asiaa itsestään, huh, mistäköhän sitä alottais ja saakohan sitä edes kahdeksan asiaa kasaan? No kokeillaan :)

1.Äidinkieleni on ruotsi, olen kasvanut kaksikielisessä perheessä

2. En pysty katsomaan ohjelmia missä lapsille tai eläimille tehdään pahaa

3. Olen yhden lapsen äiti, muita lapsia ei oo ei tuu, voin vaikka ottaa lisää karvatteja jos tarttee saada "hoivaviettiä" tyydytettyä

4.Perheessä tällä hetkellä kolme koiraa

5. Huh nyt jo rupee väsyttämään keksiminen mutta ... Minulla on 7 kpl tatuointeja ( sori Millan kopsasin sulta..) neljän koiran tassut rinnuksissa, oikeassa ranteessa suden jalanjäljet jotka päättyy sulkiin, vasemmassa ranteessa tytön nimi japaniksi, niskassa suojelusenkeli,selässä piru, olassa leijona ja pohkeen sivulla kiroileva siili. Lisää on suunnitteilla :)

6. Osaan olla todella ärsyttävä ihminen kun sille päälle satun mutta onneksi ne päivät on melko harvassa.

7. Mitäs vielä? Olen muuttanut perheen kanssa viimme vuosina aika monta kertaa..

8... ja tällä hetkellä sijoituspaikkana on Espanjan aurinkorannikko.

De va de, tulihan ne kahdeksan asiaa sittenkin keksittyä, ihan perus juttuja eikä edes mitenkään mielikuvituksellisia mutta joo.. Aika ruveta laittamaan jotain ruokaa, vatsa kurnii tyhjyyttään, tänään menuu (miten toi kirjoitetaan??) koostuu eilisestä riisi-kana ruuasta jota meinaan pikkasen "tuunata" paremmaksi vaikkakin neiti nurisi heti kun asiasta hälle kerroin.
Sain mä Millanilta tälläsen hianon napinki, kiitos! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti